Ventex d.o.o. , vodeća IT tvrtka s više od 30 godina iskustva u projektiranju, implementaciji i integraciji ICT rješenja, traži novog First level support tehničara (u nastavku L1 tehničar) koji će se pridružiti našem FixIT timu. U sklopu našeg strateškog plana rasta i širenja na nova tržišta tražimo entuzijastičnu i marljivu osobu koja će aktivno sudjelovati u rješavanju tehničkih upita i izazova naših korisnika.
Ovo je izvrsna prilika za suradnju s našim iskusnim system integratorima i ekspertima u različitim segmentima održavanja poslovnih IT sustava. Ako sebe vidiš kao osobu koja će stručno i ljubazno pružati podršku korisnicima te imati mogućnost rasta i razvoja u IT branši, pozivamo te da nam se pridružiš i ostvariš svoj potencijal.
Uloga L1 tehničara:
Na ovoj će se poziciji tvoj radni dan sastojati od nekoliko različitih vrsta zadataka koji uključuju:
- Pregled incidenta: primanje i pregledavanje dolaznih ticketa ili incidenata od strane klijenata. Procijenjivanje hitnosti i ozbiljnosti problema te određivanje prioriteta sukladno tome.
- Rješavanje incidenata: početno rješavanje incidenata i rješavanje uobičajenih ili jednostavnih tehničkih problema. Slijeđenje dokumentiranih postupkaka ili eskaliranje problema višoj razini tehničara ukoliko je potrebno.
- Upravljanje nalozima: Upravljanje i ažuriranje naloga, osiguravajući točne i ažurirane informacije. To uključuje dokumentiranje poduzetih koraka, rješenja i svake relevantne komunikacije s klijentom.
- Komunikacija: komunikacija s klijentima radi prikupljanja dodatnih informacija o prijavljenim problemima, pružanja ažuriranja statusa i prikupljanja povratne informacije. Održavanje profesionalnog i ljubaznog pristupa u svim interakcijama s klijentom.
- Eskalacija: Kada problem nije moguće riješiti na razini L1, tehničar ga eskalira odgovarajućoj višoj razini, poput L2 ili L3, ili koordinatoru. Bitno je pružiti detaljne informacije i kontekst kako bi pomogao u procesu eskalacije.
Kakvu osobu tražimo:
Tražimo motiviranu osobu s znanjima i mindsetom za rješavanje tehničkih problema. Neke od vještina koje će ti za ovu poziciju trebati su:
- Komunikativnost na tehničkoj razini kao i sposobnost međuljudske komunikacije s korisnicima koji mogu, ali ne moraju biti vješti s IT-em.
- Znanje engleskog jezika (sposobnost komunikacije na tehničkoj razini)
- Strpljivost i sposobnost rada pod pritiskom
- Fokusiranost na rješavanje problema i postizanje rezultata
- Proaktivnost i sposobnost samostalnog rada
- Poželjno je poznavanje ITIL okvira ili spremnost za učenje i primjenu
- Poželjno znanje o mrežnim tehnologijama, osnovama sigurnosti i zaštiti podataka
- Poželjno iskustvo rada na problem reportingu i ispunjavanju dokumentacije za buduću analizu
O radnom mjestu i uvjetima:
- Vrsta zaposlenja: Stalni radni odnos
- Datum početka rada: 09.2023.
- Mjesto rada: Rijeka/Zagreb
- Potrebna stručna sprema: VSS
- Potrebno prethodno iskustvo rada u IT-u, neovisno o duljini trajanja tog rada
- Potrebni strani jezici: engleski (poznavanje u govoru i pismu)
- Vozačka dozvola B kategorije
Zašto se zaposliti kod nas:
- Ulažemo u tvoju karijeru kroz stručne edukacije i seminare
- Omogućujemo ti napredovanje i ostvarenje ambicija
- Pružamo odličan onboarding uz iskusan tim specijalista u sistemskim integracijama i održavanju IT sustava
- Stabilna smo i iskusna IT tvrtka s jamstvom redovite, konkurentne plaće.
- Nagrađivat ćemo tvoje rezultate i odgovornost bonusima na plaću
Ako si spreman/spremna za izazov i želiš biti dio našeg tima, prijavi se putem oglasa na portalu MojPosao ili nam pošaljite svoj CV i motivacijsko pismo na posao@ventex.hr uz napomenu da se prijavljuješ za poziciju tehničara razine L1.
Rok prijave: 31.08.2023.
Radujemo se tvojoj prijavi i mogućnosti da te upoznamo.