Mi smo Ventex d.o.o., vodeća tvrtka s više od 30 godina iskustva u projektiranju, implementaciji i integraciji ICT rješenja s kojima našim korisnicima osiguravamo bolju produktivnost te profitabilnije i sigurnije poslovanje.

U sklopu strateškog plana rasta tražimo entuzijastičnu i marljivu osobu koja će se pridružiti našem timu u ulozi asistenta u prodaji. Ako sebe vidiš kao osobu koja može aktivno asistirati u procesu nabave, prodaje i isporuke IT opreme i rješenja te se lako uklapaš u pobjednički tim, onda te pozivamo da nam se pridružiš i ostvariš svoj puni potencijal.

 

Tvoji zadaci

U ulozi asistenta u prodaji tvoj će radni dan biti ispunjen zadacima koji uključuju:

  • Stvaranje i praćenje prodajnih prilika, komuniciranje i pregovaranje s dobavljačima, kreiranje rješenja za korisnike i vođenje brige o isporuci rješenja.
  • Podršku prodajnom timu u svakodnevnim zadacima, uključujući pripremu ponuda i druge dokumentacije.
  • Praćenje statusa projekata i vođenje administracije vezane uz prodajne aktivnosti.
  • Komunikaciju s klijentima i dobavljačima / distributerima radi prikupljanja potrebnih informacija i dokumentacije.
  • Suradnju s ostalim odjelima unutar tvrtke kako bi se osigurao nesmetan tijek projekata.
  • Praćenje tržišnih trendova i sudjelovanje u pronalasku novih poslovnih prilika.
  • Učenje i usvajanje novih vještina i znanja koja će ti omogućiti napredak u karijeri

 

Kakvu osobu tražimo

  • Tražimo osobu koja uživa u timskom radu i radu s novim tehnologijama. Voliš pomagati svojem timu, kao i klijentima, u pronalasku optimalnih rješenja.
  • Komunikativna si, otvorena i ambiciozna osoba. Imaš širok spektar stručnih interesa i zanima te digitalni svijet i digitalna transformacija.
  • Ambiciozan/na si i želiš napredovati te se specijalizirati za određeno područje u komercijali.
  • Ako si osoba koja prihvaća nove izazove, koristi nove alate i samoinicijativno ide prema usvajanju novih vještina i znanja, tada si prava osoba za nas.

 

O radnom mjestu i uvjetima

  • Vrsta zaposlenja: Stalni radni odnos (probni rok – 6 mjeseci)
  • Mjesto rada: Rijeka
  • Potrebna stručna sprema: VŠS/VSS iz područja ekonomije ili tehničkih usmjerenja
  • Poželjno prethodno iskustvo u IT sektoru ili komercijali, ali nije uvjet
  • Poželjno poznavanje IT tržišta
  • Potrebni strani jezici: engleski (poznavanje u govoru i pismu)
  • Potrebna vozačka dozvola B kategorije
  • Potrebno poznavanje rada na računalu - MS Word, Excel, PowerPoint, Outlook, Teams, Internet

 

Zašto se zaposliti kod nas

  • Ulažemo u tvoju karijeru kroz stručne edukacije i seminare
  • Omogućujemo ti profesionalni rast i ostvarenje ambicija
  • Pružamo odličan onboarding uz mentora s 25 godina iskustva u komercijali
  • Stabilna smo i iskusna IT tvrtka u kojoj su primanja sigurna i atraktivna
  • Nagrađujemo tvoje rezultate i odgovornost bonusima na plaću

 

Ako si spreman/spremna za izazov i želiš biti dio našeg tima, prijavi se putem oglasa na portalu MojPosao.

Radujemo se tvojoj prijavi i mogućnosti da te upoznamo.