Ovaj oglas više nije aktivan.

 
Jesi li ti naš novi Service Desk administrator?
 

Service desk administrator zaposlenik je Service desk odjela unutar odjela sistemskih integracija te je središnja točka komunikacije prema našim klijentima, partnerima i internim procesima unutar Ventexa.

Želiš raditi s korisnicima i biti centralna točka komunikacije iliti ključni dio rješavanja njihovih zahtjeva i problema?

Onda se pridruži našoj vrhunskoj ekipi! Doći ćeš u prijateljsku radnu atmosferu gdje ćeš imati veliku osobnu i profesionalnu slobodu ali zauzvrat očekujemo i visoku osobnu i profesionalnu odgovornost.

Naš si čovjek ukoliko:
  • imaš minimalno SSS (poželjno ekonomskog ili informatičkog usmjerenja)
  • posjeduješ komunikacijske vještine iliti „znaš s ljudima“
  • orijentiran si na procese i rezultate
  • brz si i efikasan
  • voliš timski rad
  • znaš engleski
  • već si radio u prodaji proizvoda ili usluga ili kao teleoperater

 

Aha, zanima te što ćeš raditi?
  • Odgovoran si za sve radne naloge koje dobivamo od korisnika – zaprimanje, pregled, klasificiranje, prioritizacija (znaš li što je ITIL? Da? Odlično! Ne znaš? Nema problema, naučit ćeš kao i puno drugih vještina)
  • Razgovarati ćeš telefonski i dopisivati se s korisnicima i partnerima
  • Rješavati jednostavne zahtjeve klijenata
  • Voditi brigu da se nalozi rješavaju i zatvaraju sukladno SLA
  • Informirati korisnike o našim uslugama
  • Koordinirati jednostavnije projekte s ostalim odjelima unutar tvrtke u svrhu isporuke rješenja

 

A što možeš očekivati?
  • Pomoć u svakom koraku
  • Sigurna i redovita primanja
  • Kvartalni bonus ovisno o rezultatima odjela (sjećaš se, upravljanje nalozima…)
  • Rad na neodređeno
  • Profesionalni rast i razvoj
  • Rad u jednoj smjeni, vikendi slobodni
  • Besplatna kava

 
Prijavi se putem našeg oglasa na moj-posao.net portalu.