JESI LI TI NAŠ NOVI SERVICE DESK ADMINISTRATOR?
Service desk administrator zaposlenik je Service desk odjela unutar odjela sistemskih integracija te je središnja točka komunikacije prema našim klijentima, partnerima i internim procesima unutar Ventexa.
Želiš raditi s korisnicima i biti centralna točka komunikacije iliti ključni dio rješavanja njihovih zahtjeva i problema?
Onda se pridruži našoj vrhunskoj ekipi! Doći ćeš u prijateljsku radnu atmosferu gdje ćeš imati veliku osobnu i profesionalnu slobodu ali zauzvrat očekujemo i visoku osobnu i profesionalnu odgovornost.
NAŠ SI ČOVJEK UKOLIKO:
- imaš minimalno SSS (poželjno ekonomskog ili informatičkog usmjerenja)
- posjeduješ komunikacijske vještine iliti „znaš s ljudima“
- orijentiran si na procese i rezultate
- brz si i efikasan
- voliš timski rad
- znaš engleski
- već si radio u prodaji proizvoda ili usluga ili kao teleoperater
AHA, ZANIMA TE ŠTO ĆEŠ RADITI?
- Odgovoran si za sve radne naloge koje dobivamo od korisnika – zaprimanje, pregled, klasificiranje, prioritizacija (znaš li što je ITIL? Da? Odlično! Ne znaš? Nema problema, naučit ćeš kao i puno drugih vještina)
- Razgovarati ćeš telefonski i dopisivati se s korisnicima i partnerima
- Rješavati jednostavne zahtjeve klijenata
- Voditi brigu da se nalozi rješavaju i zatvaraju sukladno SLA
- Informirati korisnike o našim uslugama
- Koordinirati jednostavnije projekte s ostalim odjelima unutar tvrtke u svrhu isporuke rješenja
A ŠTO MOŽEŠ OČEKIVATI?
- Pomoć u svakom koraku
- Sigurna i redovita primanja
- Kvartalni bonus ovisno o rezultatima odjela (sjećaš se, upravljanje nalozima…)
- Rad na neodređeno
- Profesionalni rast i razvoj
- Rad u jednoj smjeni, vikendi slobodni
- Besplatna kava
Prijavi se putem NAŠEG OGLASA na moj-posao.net portalu.