JESI LI TI NAŠ NOVI SERVICE DESK ADMINISTRATOR?

Service desk administrator zaposlenik je Service desk odjela unutar odjela sistemskih integracija te je središnja točka komunikacije prema našim klijentima, partnerima i internim procesima unutar Ventexa.
Želiš raditi s korisnicima i biti centralna točka komunikacije iliti ključni dio rješavanja njihovih zahtjeva i problema?
Onda se pridruži našoj vrhunskoj ekipi! Doći ćeš u prijateljsku radnu atmosferu gdje ćeš imati veliku osobnu i profesionalnu slobodu ali zauzvrat očekujemo i visoku osobnu i profesionalnu odgovornost.

NAŠ SI ČOVJEK UKOLIKO:
  • imaš minimalno SSS (poželjno ekonomskog ili informatičkog usmjerenja)
  • posjeduješ komunikacijske vještine iliti „znaš s ljudima“
  • orijentiran si na procese i rezultate
  • brz si i efikasan
  • voliš timski rad
  • znaš engleski
  • već si radio u prodaji proizvoda ili usluga ili kao teleoperater

 

AHA, ZANIMA TE ŠTO ĆEŠ RADITI?
  • Odgovoran si za sve radne naloge koje dobivamo od korisnika – zaprimanje, pregled, klasificiranje, prioritizacija (znaš li što je ITIL? Da? Odlično! Ne znaš? Nema problema, naučit ćeš kao i puno drugih vještina)
  • Razgovarati ćeš telefonski i dopisivati se s korisnicima i partnerima
  • Rješavati jednostavne zahtjeve klijenata
  • Voditi brigu da se nalozi rješavaju i zatvaraju sukladno SLA
  • Informirati korisnike o našim uslugama
  • Koordinirati jednostavnije projekte s ostalim odjelima unutar tvrtke u svrhu isporuke rješenja

 

A ŠTO MOŽEŠ OČEKIVATI?
  • Pomoć u svakom koraku
  • Sigurna i redovita primanja
  • Kvartalni bonus ovisno o rezultatima odjela (sjećaš se, upravljanje nalozima…)
  • Rad na neodređeno
  • Profesionalni rast i razvoj
  • Rad u jednoj smjeni, vikendi slobodni
  • Besplatna kava

 

Prijavi se putem NAŠEG OGLASA na moj-posao.net portalu.