Sve što vam treba za posao
Monitoring svih kritičnih resursa i udaljeno upravljanje opremom uz rješavanje primjećenih incidenata.
FixIT je naše najnovije programsko rješenje razvijeno na globalno prepoznatljivoj platformi za daljinsko upravljanje računalnim sustavima i opremom (MITS). Uvođenjem FixIT rješenja u vašu tvrtku ili ustanovu, omogućavate 24 satni monitoring i proaktivno upravljanje ključnim IT servisima, povećavate stabilnost sustava i fokus na temeljnu djelatnost. Eventualne nepravilnosti u radu IT infrastrukture dežurni će stručnjaci u Operativnom centru uočiti i u kratkom vremenu otkloniti, prije nego uzrokuju neugodne zastoje servisa i onemoguće vaše redovno poslovanje.
U životnom ciklusu IT-a, FixIT spada pod korištenje, preciznije pod stavku održavanje IT sustava. Naše održavanje obuhvaća neograničenu podršku u radnom vremenu, kontinuirano praćenje stanja mreže i uređaja uz bilježenje svih nestandardnih događaja. Sve aktivnosti koje provode naši FixIT specijalisti odvijaju se na način da ne ometaju Vaše redovne radne procese, a dio radova kao što je upravljanje zakrpama provode se izvan Vašeg radnog vremena.
Unutar FixIT-a koristite našu podršku na daljinu pri kojoj naši tehničari koriste alate za udaljeni pristup kako bi se spojili na Vaš sustav, izvršili dijagnostiku kvara te započeli sa postupkom popravka.
1
Monitoring svih kritičnih resursa i udaljeno upravljanje opremom uz rješavanje primjećenih incidenata.
2
Integracija sa sustavom radnih naloga, automatizacija procesa rješavanja, izvještavanje o stanju sustava.
3
Upravljanje zakrpama, antivirusom, antispamom i backupom.
60+
Ugovorenih korisnika
999
Popijenih kava
12
Vrhunskih stručnjaka
250+
Završenih projekata
Proaktivna i precizna detekcija problema uz neprekidno praćenje stanja računalne infrastrukture.
Redovito izvještavanje o detektiranim i riješenim slučajevima i zahtjevima sustava.
Brzo rješavanje svih problema koji utječu na stabilan rad sustava i poslovanje korisnika.
Kvalitetan tim certificiranih stručnjaka dostupnih za rješavanje kvarova na lokaciji korisnika
FOKUS NA TEHNOLOGIJI
FOKUS NA PROCESU
U klasičnom održavanju se bavite računalom, serverom ili nekom drugom opremom iz razloga što se na toj opremi dogodio problem. FixIT je fokusiran na procese, što znači da se u suradnji s korisnikom radi monitoring čitavog sustava kako bi čitav proces pravilno funkcionirao od početka do kraja.
GAŠENJE POŽARA
PREVENTIVNO DJELOVANJE
Gašenje požara označava rješavanje problema koji se već dogodio. Preventivnim djelovanjem pratimo rad opreme i procesa te predlažemo rješenja za probleme koji će se pojaviti u budućnosti.
REAKTIVNO
PROAKTIVNO
U klasičnom se održavanju 90% aktivnosti provodi tek kada se nešto dogodi te se rješavaju postojeći problemi. U proaktivnom djelovanju se poduzimaju aktivnosti da do problema uopće ne dođe.
CENTRALIZIRAN, IN HOUSE
DISTRIBUIRAN, SOURCED
In house rad označava rad unutar tvrtke gdje pojedinac, najčešće zaposlenik tvrtke, otkriva i otlkanja probleme koje sam uoči. Distribuiranim pristupom ne baziramo se na jednoj osobi i jednoj lokaciji, već na odjelu čija znanja pokrivaju širi spektar tema od znanja jedne osobe.
IZOLIRAN
INTEGRIRAN, PO ČITAVOJ ORGANIZACIJI
Izoliranim pristupom jedna osoba odrađuje čitavo održavanje, a integriranim to odrađuje čitav odjel koji osim što pokriva veću količinu znanja može lakše pokrivati čitavu organizaciju na više lokacija.
“one off”, adhoc
PONOVLJIV, PREDVIDIV
Upravo zbog reaktivne prirode klasičnog održavanja se problemi ne mogu staviti u raspored, već se odgovara na svaki slučaj kako se on događa. Unutar FixIT-a je pristup ponovljiv i predvidiv što znači da se prema dogovoru s klijentom pregledava sustav, instaliraju se zakrpe za sva računala i provode slične aktivnosti na točno određen dan u točno određeno vrijeme.
NEFORMALNI PROCESI
FORMALNE NAJBOLJE PRAKSE
Pri reaktivnom pristupu se problem otklanja onako kako to pojedinac najbolje zna, toliko da se ugasi vatra. Pri planiranom, predvidiom pristupu aktivnosti provodimo sukladno najboljim praksama kako bismo ostvarili najbolje rezultate.
it PERSPEKTIVA
BUSINESS PERSPEKTIVA
IT perspektiva fokusirana je na pojedinca i funkcioniranje njegovog računala. Business perspektivom sagledavamo širu sliku i tražimo rješenja optimalna za čitavo poslovanje, rađe nego što je najbolje za pojedinca.
Bez obzira ima li Vaša tvrtka dedicirano informatičko osoblje, naši inženjeri, administratori i tehničari osiguravaju kontinuiranu podršku u implementaciji i održavanju serverskih sustava uz platformsku i tehničku uslugu za vrijeme i nakon isteka jamstva.
Naš tim pruža pomoć u neometanom poslovanju te planiranju, uvođenju i održavanju Vaših poslovnih baza, mailing sustava, zaštiti podataka, planiranju i implementiranju sigurnosnih pravila i antivirusnih rješenja, instalaciji i implementaciji novih poslovnih aplikacija, kao i postavljanju mrežne, žične i bežične infrastrukture.
Sličan sustav koristi se za velike i složene IT sustave u svijetu, a Ventex ga je prilagodio i učinio financijski pristupačnim i manjim hrvatskim tvrtkama. Uz udaljeno održavanje, korisnici mogu birati i dolazak na lokaciju te pripravnost izvan radnog vremena. Cijene se definiraju temeljem količine opreme i održavanih servisa a ažuriraju se po promjeni broja iste.
Srce i mozak cijele platforme je Centralna konzola za upravljanje u obliku Cloud aplikacije. Centralna konzola je naše središte za monitoring, upravljanje i automatiziranje procesa koja FixIT timu pruža cjelokupni uvid u stanje korisničke opreme, antivirusa, zakrpi i backupa.
Komunikacija između korisnika i Centralne konzole odvija se kroz sigurni kanal a podaci se ažuriraju u 5-minutnim intervalima.
Korisnička oprema i aplikacije se održavaju u skladu sa standardima struke, s ciljem rješavanja svih nepravilnosti u najkraćem mogućem roku.
Korištenjem FixIT rješenja ostvaruju se trenutne i dugoročne uštede vremena i novca. Ono što nam posebno odgovara jest što smo u stalnoj komunikaciji sa stručnjacima koji nadziru naš sustav i uistinu osjećamo kako netko vodi brigu da naš sustav dobro funkcionira.
U velikim, umreženim sustavima nema prostora za šumove u komunikaciji kad je riječ o stanju IT sustava. Uspjeh cijele organizacije ovisi o tome da sustav kvalitetno funkcionira. FixIT uspješno detektira sve probleme na vrijeme tako da do krizne situacije niti ne dođe.
Proces uspostavljanja FixIT-a
1) Kako bi se FixIT uopće mogao ugovoriti, potrebno je prvo provesti snimku stanja IT sustava gdje prikupljamo podatke o Vašem IT sustavu.
2) Nakon provedene snimke dobivate elaborat postojećeg stanja IT sustava i prijedlog konsolidacije. Ovim elaboratom predstavljamo zatečeno stanje IT sustava i prijedloge kako ispraviti postojeće nedostatke.
3) Iz prijedloga konsolidacije se zatim dogovara što će se od prijedloga odraditi i kojom će se dinamikom to odraditi. Nakon tog sastanka se izrađuje plan aktivnosti za unaprijeđenje IT sustava.
4) Iz plana aktivnosti izrađuje se financijski plan. Financijskim planom se definira koliko je potrebno investirati da bi se sustav doveo iz zatečene točke A u željenu točku B.
5) Aktivnim radom na ispravljanju i uklanjanju nedostataka kroz provođenje dogovorenih aktivnosti se sustav priprema za daljnje održavanje. Po uspješnom provođenju aktivnosti uspostavljamo FixIT kako bismo preuzeli brigu o održavanju Vašeg IT sustava.
Uz FixIT Vi se bavite svojim primarnim poslom, a nama prepustite brigu oko IT-a.
Ova stranica koristi tzv. kolačiće kako bi osigurala bolje korisničko iskustvo i funkcionalnost. Koristeći našu stranicu slažete se s korištenjem kolačića. Saznajte više o kolačićima
PrihvaćamJavite nam se: