Enterprise resource planning (ERP), odnosno planiranje resursa poduzeća odnosi se na vrstu poslovno-informacijskog sustava koji organizacije koriste za upravljanje svakodnevnim poslovnim aktivostima, uključujući nabavu, upravljanje projektima, računovodstvo i sl.

Ova vrsta sustava omogućuje povezivanje poslovnih procesa i omogućuje olakšan protok podataka među njima. U modernom su poslovanju prednosti korištenja ERP-a enormne - širenje poslovanja, smanjenje troškova i automatizacija poslovnih procesa samo su neke od ključnih prednosti koje se ostvaruju. ERP sustavi potiču slobodan protok komunikacije kao i dijeljenje znanja unutar tvrtke, te na taj način povećava sinergiju između timova i odjela.
 

Predstavljamo Datalabov PANTHEON

Bez obzira jeste li veliko ili malo poduzeće, cilj je potpuno jednak - smanjiti troškove i povećati profitabilnost.

Kako bismo Vam pomogli ostvariti taj cilj pružamo visokokvalitetno ERP rješenje kroz Datalabov PANTHEON sustav koji će optimizirati vaše poslovne procese i olakšati poslovnu svakodnevnicu. PANTHEON predstavlja moderni ERP poslovno-informacijski sustav koji omogućuje vođenje i praćenje cjelokupnog poslovanja poduzeća.

PANTHEON odlikuju:

  • lokalizacija i zakonska usklađenost za tržišta svih zemalja regije, 
  • veliki stupanj prilagodljivosti poslovnim procesima korisnika,
  • velika i stručna partnerska mreža,
  • razvojna okolina koja omogućuje razvoj specifičnih rješenja po mjeri korisnika,
  • izvještajni sustav koji se može prilagoditi i najzahtjevnijim korisnicima.


Sa PANTHEONom je moguće:

  • praćenje pretprodajnih aktivnosti,
  • upravljanje nabavom robe i zalihama,
  • praćenje, vođenje i obračun proizvodnje sa ili bez planiranja i terminiranja,
  • isporuka robe i fakturiranje,
  • izdavanje e-Računa,
  • umrežavanje sa poslovnicama,
  • vođenje servisa,
  • vođenje računovodstva,
  • upravljanje financijama,
  • automatizirati slanje obavijesti i opomena vezanih za dugovanja kupaca,
  • vođenje kadrovske evidencije,
  • obračunavanje plaća,
  • vođenje putnih naloga,
  • vođenje registra OSA i izrada obračuna amortizacije,
  • prilagođavanje izvještaja za sve nivoe odlučivanja,
  • prilagođavanje specifičnostima u poslovanju (tzv. vertikalna rješenja),
  • automatiziranje uvoza podataka s računa dobavljača,
  • i još mnogo toga…


Sve navedene funkcije implementiraju se i međusobno povezuju, optimizira se poslovni proces, izbjegava nepotrebno prepisivanje podataka te olakšava i ubrzava svakodnevni posao.

Kao krajnji rezultat implementacije, korisnik ima točne i kvalitetne podatke iz kojih je moguće dobiti ciljane analize i izvještaje.

Zaposlenici Ventexa, rad u uredu U VXERP odjelu imamo tim od 8 stručnih i kvalificiranih ljudi koji rade na prodaji, implementaciji i podršci za PANTHEON.

Naš tim posjeduje bogato iskustvo u implementaciji ERP sustava i znanje da odabrani ERP sustav prilagodi specifičnostima svake firme kako bi postala još uspješnija.

Na PANTHEONU neprestano razvijamo vertikalna rješenja koja su prilagođena pojedinim industrijama:

VEVPRO

VEVPRO je rješenje razvijeno kako bi olakšalo poslovanje organizacija koje se bave veleprodajom i imaju veliki broj kupaca, narudžbi kupaca i narudžbi dobavljačima koje trebaju pratiti i povezivati.

Ovo rješenje obuhvaća:

  • obradu narudžbi i u procesu nabave i u procesu isporuke,
  • info okvir na dokumentima, dostupan svakom komercijalistu, koji omogućuje bolji uvid u stanje dugovanja, neisporučenih narudžbi i nefakturiranih otpremnica za kupca,
  • modul za upravljanje cijenama i cjenicima,
  • automatizacija slanja obavijesti o dugovanju.
     

VEDENT

VEDENT je rješenje razvijeno za stomatološku industriju. Jedino rješenje na hrvatskom tržištu koje integrira stručni, medicinski dio:

  • karton pacijenta,
  • kalendari za naručivanje,
  • ponude,
  • računi,
  • veza sa RTG i CT uređajima…

i poslovni dio :

  • menađerski izvještaji,
  • računovodstvo,
  • obračuni plaća i provizija…

 

VEPILANA

Vepilana je rješenje razvijeno za pilansku industriju. Jedino rješenje na hrvatskom tržištu koje integrira pilansko poslovanje:

  • automatizirano zaprimanje trupaca,
  • dodavanje vlastitih pločica umjesto nedostajućih,  
  • razrez trupaca,
  • izdavanje trupaca u proizvodnju,
  • zaprimanje paketa piljene građe sa ili bez specifikacije dasaka,
  • zaprimanje paketa doradne građe,
  • zaprimanje nusproizvoda,
  • automatizirani ispis bar-kodiranih oznaka (tagova) za pakete,
  • predsušare,
  • sušare,
  • obračun proizvodnje (po planskim cijenama ili po realnim troškovima),
  • prodajni i nabavni cjenici,
  • otprema paketa i trupaca,
  • fakturiranje...

i poslovni dio:

  • menađerski izvještaji,
  • računovodstvo,
  • kadrovska evidencija,
  • zaštita na radu,
  • obračun plaća,
  • putni nalozi…

 

VESTP 

VESTP je rješenje razvijeno za stanice za tehnički pregled. Integrirana je veza sa sustavom InterNET - programskim rješenjem za stanice za tehnički pregled vozila povezan s MUP-om i Odjelom za ispitivanje vozila CVH kojeg koriste sve stanice za tehnički pregled vozila u Hrvatskoj. VESTP automatski preuzima i omogućuje daljnju obradu fakturiranja i statistike u PANTHEON-u i MS Excelu.

 

VEALU

VEALU je rješenje razvijeno za distribuciju i veleprodaju ALU profila. Jedinstveno rješenje kojim su u potpunosti integrirani svi aspekti poslovanja distributera ALU profila.

Rješenje sadrži:

  • praćenje profila u kilogramima i komadima,
  • praćenje profila po bojama,
  • integraciju sa sustavom za projektiranje.