U potrazi smo za novim članom/članicom našeg tima koji/koja će se pridružiti našem FixIT timu. Tražimo marljivu i entuzijastičnu osobu koja će aktivno sudjelovati u rješavanju tehničkih upita i izazova naših korisnika. Ako sebe vidiš kao osobu koja će stručno, ažurno i ljubazno pružati podršku korisnicima te razvijati svoja znanja unutar IT branše, pozivamo te da nam se pridružiš i ostvariš svoj potencijal.

Na ovoj će se poziciji tvoj radni dan sastojati od nekoliko različitih vrsta zadataka koji uključuju:

  • Pregled incidenta: primanje i pregledavanje dolaznih naloga ili incidenata od strane klijenata. Procjenjivanje hitnosti i ozbiljnosti problema te određivanje prioriteta sukladno tome.
  • Rješavanje incidenata: početno rješavanje incidenata i rješavanje uobičajenih ili jednostavnih tehničkih problema. Slijeđenje dokumentiranih postupaka ili eskaliranje problema višoj razini tehničara ukoliko je potrebno.
  • Upravljanje nalozima: Upravljanje i ažuriranje naloga, osiguravajući točne i ažurirane informacije. To uključuje dokumentiranje poduzetih koraka, rješenja i svake relevantne komunikacije s klijentom.
  • Komunikacija: komunikacija s klijentima radi prikupljanja dodatnih informacija o prijavljenim problemima, pružanja ažuriranja statusa i prikupljanja povratne informacije. Održavanje profesionalnog i ljubaznog pristupa u svim interakcijama s klijentom.
  • Eskalacija: Kada problem nije moguće riješiti na razini L1, tehničar ga eskalira odgovarajućoj višoj razini, poput L2 ili L3, ili koordinatoru. Bitno je pružiti detaljne informacije i kontekst kako bi pomogao u procesu eskalacije.

Kakvu osobu tražimo:

Tražimo motiviranu osobu sa znanjima i sposobnošću rješavanja tehničkih problema. Neke od vještina koje će ti za ovu poziciju trebati su:

  • Komunikativnost na tehničkoj razini kao i sposobnost međuljudske komunikacije s korisnicima koji mogu, ali ne moraju biti vješti s IT-em.
  • Znanje engleskog jezika (sposobnost komunikacije na tehničkoj razini)
  • Strpljivost i sposobnost rada pod pritiskom
  • Fokusiranost na rješavanje problema i postizanje rezultata
  • Proaktivnost i sposobnost samostalnog rada
  • Poželjno je poznavanje ITIL okvira ili spremnost za učenje i primjenu
  • Poželjno znanje o mrežnim tehnologijama, osnovama sigurnosti i zaštiti podataka
  • Poželjno iskustvo rada na izvještavanju o problemima i ispunjavanju dokumentacije za buduću analizu

 

O radnom mjestu i uvjetima:

  • Vrsta zaposlenja: Stalni radni odnos
  • Datum početka rada: Odmah
  • Mjesto rada: Rijeka/Zagreb
  • Potrebna stručna sprema: Minimalno VŠS
  • Potrebno prethodno iskustvo rada u IT-u, neovisno o duljini trajanja tog rada
  • Visoko razvijene komunikacijske vještine
  • Znanje rješavanja osnovnih tehničkih problema korisnika
  • Potrebni strani jezici: engleski (poznavanje u govoru i pismu)
  • Vozačka dozvola B kategorije

 

Zašto se zaposliti kod nas:

  • Ulažemo u tvoju karijeru kroz stručne edukacije i seminare
  • Omogućujemo ti napredovanje i ostvarenje ambicija
  • Pružamo odličan mentoring uz iskusan tim specijalista u sistemskim integracijama i održavanju IT sustava
  • Stabilna smo i iskusna IT tvrtka s jamstvom redovite, konkurentne plaće.
  • Nagrađivat ćemo tvoje rezultate i odgovornost bonusima na plaću

 

Ako si spreman/spremna za izazov i želiš biti dio našeg tima, prijavi se putem oglasa na portalu MojPosao.