Radite li backup svojih Microsoft 365 podataka?
Iako Microsoft nudi vrhunsku platformu za rad, on korisnicima ne osigurava backup podataka. Korisnici su dužni samostalno se pobrinuti za zaštitu i pohranu vlastitih datoteka kako bi ih osigurali od trajnog gubitka.
Taj podatak naveden je u ''Ugovoru o Microsoftovim uslugama". Kako stoji u točki 6:
a) Usluge, aplikacije i usluge trećih strana ili materijali ili proizvodi koji se nude putem Usluga, mogu biti povremeno nedostupni, mogu se nuditi ograničeno vrijeme ili se mogu razlikovati ovisno o vašoj regiji ili uređaju. Ako promijenite mjesto povezano s vašim Microsoft računom , možda ćete trebati ponovno nabaviti materijal ili programe koji su vam bili dostupni i plaćeni u vašoj prethodnoj regiji.
b) Nastojimo da su Usluge pokrenute i da rade; sve mrežne usluge trpe povremene poremećaje i prekide, a Microsoft ne snosi odgovornost za bilo kakve prekide ili gubitke do kojih bi moglo doći. U slučaju prekida, možda nećete moći dohvatiti svoje sadržaje ili podatke koje ste pohranili. Preporučujemo vam da redovito izrađujete sigurnosne kopije sadržaja i podataka koje pohranjujete na uslugama, pomoću aplikacija i usluge trećih strana.
Kako bismo vam pomogli sačuvati vaše podatke, kreirali smo fixit o365/gmail backup
Odabirom prave backup opcije osiguravate si da uvijek imate dodatnu kopiju svih datoteka, za razliku od ručnog kopiranja koje je podložno ljudskoj grešci. Saznajte više o tome zašto ručno kopiranje podataka na cloud nije backup.