Enterprise resource planning (ERP), odnosno planiranje resursa poduzeća odnosi se na vrstu poslovno-informacijskog sustava koji organizacije koriste za upravljanje svakodnevnim poslovnim aktivostima, uključujući nabavu, upravljanje projektima, računovodstvo i sl.
Ova vrsta sustava omogućuje povezivanje poslovnih procesa i omogućuje olakšan protok podataka među njima. U modernom su poslovanju prednosti korištenja ERP-a enormne - širenje poslovanja, smanjenje troškova i automatizacija poslovnih procesa samo su neke od ključnih prednosti koje se ostvaruju. ERP sustavi potiču slobodan protok komunikacije kao i dijeljenje znanja unutar tvrtke, te na taj način povećava sinergiju između timova i odjela.
Predstavljamo Datalabov PANTHEON
Bez obzira jeste li veliko ili malo poduzeće, cilj je potpuno jednak - smanjiti troškove i povećati profitabilnost.
Kako bismo Vam pomogli ostvariti taj cilj pružamo visokokvalitetno ERP rješenje kroz Datalabov PANTHEON sustav koji će optimizirati vaše poslovne procese i olakšati poslovnu svakodnevnicu. PANTHEON predstavlja moderni ERP poslovno-informacijski sustav koji omogućuje vođenje i praćenje cjelokupnog poslovanja poduzeća.
PANTHEON odlikuju:
- lokalizacija i zakonska usklađenost za tržišta svih zemalja regije,
- veliki stupanj prilagodljivosti poslovnim procesima korisnika,
- velika i stručna partnerska mreža,
- razvojna okolina koja omogućuje razvoj specifičnih rješenja po mjeri korisnika,
- izvještajni sustav koji se može prilagoditi i najzahtjevnijim korisnicima.
Sa PANTHEONom je moguće:
- praćenje pretprodajnih aktivnosti,
- upravljanje nabavom robe i zalihama,
- praćenje, vođenje i obračun proizvodnje sa ili bez planiranja i terminiranja,
- isporuka robe i fakturiranje,
- izdavanje e-Računa,
- umrežavanje sa poslovnicama,
- vođenje servisa,
- vođenje računovodstva,
- upravljanje financijama,
- automatizirati slanje obavijesti i opomena vezanih za dugovanja kupaca,
- vođenje kadrovske evidencije,
- obračunavanje plaća,
- vođenje putnih naloga,
- vođenje registra OSA i izrada obračuna amortizacije,
- prilagođavanje izvještaja za sve nivoe odlučivanja,
- prilagođavanje specifičnostima u poslovanju (tzv. vertikalna rješenja),
- automatiziranje uvoza podataka s računa dobavljača,
- i još mnogo toga…
Sve navedene funkcije implementiraju se i međusobno povezuju, optimizira se poslovni proces, izbjegava nepotrebno prepisivanje podataka te olakšava i ubrzava svakodnevni posao.
Kao krajnji rezultat implementacije, korisnik ima točne i kvalitetne podatke iz kojih je moguće dobiti ciljane analize i izvještaje.
U VXERP odjelu imamo tim od 8 stručnih i kvalificiranih ljudi koji rade na prodaji, implementaciji i podršci za PANTHEON.
Naš tim posjeduje bogato iskustvo u implementaciji ERP sustava i znanje da odabrani ERP sustav prilagodi specifičnostima svake firme kako bi postala još uspješnija.
Na PANTHEONU neprestano razvijamo vertikalna rješenja koja su prilagođena pojedinim industrijama:
VEVPRO
VEVPRO je rješenje razvijeno kako bi olakšalo poslovanje organizacija koje se bave veleprodajom i imaju veliki broj kupaca, narudžbi kupaca i narudžbi dobavljačima koje trebaju pratiti i povezivati.
Ovo rješenje obuhvaća:
- obradu narudžbi i u procesu nabave i u procesu isporuke,
- info okvir na dokumentima, dostupan svakom komercijalistu, koji omogućuje bolji uvid u stanje dugovanja, neisporučenih narudžbi i nefakturiranih otpremnica za kupca,
- modul za upravljanje cijenama i cjenicima,
- automatizacija slanja obavijesti o dugovanju.
VEPILANA
Vepilana je rješenje razvijeno za pilansku industriju. Jedino rješenje na hrvatskom tržištu koje integrira pilansko poslovanje:
- automatizirano zaprimanje trupaca,
- dodavanje vlastitih pločica umjesto nedostajućih,
- razrez trupaca,
- izdavanje trupaca u proizvodnju,
- zaprimanje paketa piljene građe sa ili bez specifikacije dasaka,
- zaprimanje paketa doradne građe,
- zaprimanje nusproizvoda,
- automatizirani ispis bar-kodiranih oznaka (tagova) za pakete,
- predsušare,
- sušare,
- obračun proizvodnje (po planskim cijenama ili po realnim troškovima),
- prodajni i nabavni cjenici,
- otprema paketa i trupaca,
- fakturiranje...
i poslovni dio:
- menađerski izvještaji,
- računovodstvo,
- kadrovska evidencija,
- zaštita na radu,
- obračun plaća,
- putni nalozi…
VESTP
VESTP je rješenje razvijeno za stanice za tehnički pregled. Integrirana je veza sa sustavom InterNET - programskim rješenjem za stanice za tehnički pregled vozila povezan s MUP-om i Odjelom za ispitivanje vozila CVH kojeg koriste sve stanice za tehnički pregled vozila u Hrvatskoj. VESTP automatski preuzima i omogućuje daljnju obradu fakturiranja i statistike u PANTHEON-u i MS Excelu.
VEALU
VEALU je rješenje razvijeno za distribuciju i veleprodaju ALU profila. Jedinstveno rješenje kojim su u potpunosti integrirani svi aspekti poslovanja distributera ALU profila.
Rješenje sadrži:
- praćenje profila u kilogramima i komadima,
- praćenje profila po bojama,
- integraciju sa sustavom za projektiranje.
Podignite poslovanje na novu razinu uz PANTHEON.
Kontaktirajte nas na: PANTHEON@VENTEX.HR ili na +385 51 659 323 i
saznajte kako uvesti PANTHEON u Vaše poslovanje.