Kako biste u današnjem digitalnom svijetu ostali konkurentni i omogućili si daljnji rast u budućnosti, izrazito je važno ulagati u IT opremu. No, kako Vaša ulaganja ne bi bila „promašena“ važno je znati što točno želite nabaviti. Ostajanje u tijeku s računalnom tehnologijom ne mora biti pretjerano skupo ako pravilno planirate njegovu nabavu.
 

Kako nabavljati računalnu opremu?

Kako biste nabavili onu IT opremu koja je baš za Vas, prvo je potrebno procijeniti vlastitu situaciju i vlastite potrebe.

Velika je vjerojatnost da svaka osoba unutar Vaše tvrtke koristi računalo kojem samo oni imaju pristup. No je li svako to računalo prilagođeno potrebama tog zaposlenika ili je nabavljeno bez istraživanja njihovih potreba? Jesu li računala koja trenutno koriste zastarjela i usporavaju ili onemogućuju njihov kvalitetan rad?

Mnoge organizacije nabavljaju svoju opremu gdje im je najbliže ili kada se proizvod koji približno odgovara potrebama nađe na akciji. Približno dobra oprema i točno tražena oprema koja vam treba nisu ista stvar. Ako bazirate kupovinu striktno na cijeni, postoji čak i mogućnost da oprema neće biti kompatibilna, što Vam umjesto olakšanog rada može uzrokovati poteškoće i dodatne troškove.

Ulaganjem u pravu opremu osiguravate ne samo ispravan, već i produktivan rad. Ako ste veća tvrtka možete čak i standardizirati opremu prema grupama radnika. Razvrstajte zaposlenike prema vrsti posla kojeg obavljaju, istražite koje alate najviše koriste i što takvi alati zahtijevaju, rade li isključivo u uredu ili su im potrebna prijenosna računala, te na kraju nabavite onu opremu koja svakoj grupi omogućuje da obavlja svoje zadatke bez zapinjanja s tehničke strane.

Grafika - prijelaz sa starog hardvera na novi Nakon što istražite i ustanovite što Vam je potrebno za unaprjeđenje rada, tada započinje traženje točno specifičnih proizvoda koji će Vam omogućiti takav rad.
 

Zašto nabavljati računalnu opremu?

Već smo spomenuli ispravan rad računala i omogućivanje produktivnijeg rada zaposlenika kao dva ključna razloga nabave nove opreme. Mogućnost korištenja novih tehnologija veliki je poticaj za zaposlenike čije se zadovoljstvo povećava kada svoj posao mogu obavljati bez smetnji. Bez gubljenja vremena na tehničke probleme otvara se prostor za poboljšanjem komunikacije između zaposlenika koji s novom opremom mogu kvalitetnije, brže i lakše surađivati.

Za decision makere nova tehnologija znači više vremena za analiziranje podataka što dovodi do daljnjeg točnijeg i preciznijeg donošenja odluka. Kvalitetna nova oprema pomaže svim zaposlenicima da pridonesu većoj kvaliteti sveukupnog poslovnog outputa te da se ostvari kompetitivna prednost nad konkurentima na tržištu.

Od frustracije do bezbrižnog poslovanja uz FixIT

Učenje korištenja nove opreme i praćenje rezultata

Imajte na umu da će nova oprema zahtijevati promjene u navikama zaposlenika, odnosno da će uvođenjem nove opreme s novim značajkama biti potrebno određeno vrijeme prilagodbe. Uz trening i učenje izbjegnite velike padove produktivnosti koji bi se pojavili da se zaposlenici sami moraju snalaziti na novoj opremi. Ovim načinom također štitite opremu od oštećenja koje bi moglo nastati pogrešnim načinom korištenja.

Nakon uspješne prilagodbe poželjno je pratiti poboljšanja i uštede ostvarene novom tehnologijom. To uključuje praćenje troškova i uspoređivanje s prethodnim rezultatima, praćenje mjerljivih podataka o produktivnosti radnika, odnosno usporedba vremena koje je prethodno bilo potrebno za odraditi specifične zadatke s vremenom koje je sada potrebno.

Razgovarajte sa zaposlenicima, pitajte ih za njihova mišljenja prije i poslije nabave opreme, saznajte s kojim zadacima imaju najviše problema tehničke prirode te osjeća li se napredak/lakši rad nakon uvođenja nove opreme, pitajte ih gdje oni vide najveća poboljšanja u odnosu na prethodni rad.
 

Prije nabave - procijenite svoju stvarnu poslovnu situaciju

Investiranje u opremu može biti skupo, stoga kako bi se pravilno provelo potrebno je analizirati gdje se na tržištu nalazite sada, gdje želite biti i na koje načine ćete to postići.

Kako biste zapravo utvrdili treba li Vam nova oprema i koja je oprema optimalna za Vaš rad važno je realistično procijeniti svoju poslovnu stvarnost, odnosno odrediti što želite postići nabavom opreme. Želite li povećati produktivnost, želite li ostati korak ispred konkurencije, ili možda poboljšati suradnju između članova tima? Prije nego što opremu nabavite razmotrite ove točke.

Posavjetujte se s ekspertima i dobijte drugo mišljenje o tome kako ostvariti željene rezultate. Analizirajte ako Vaša trenutna oprema dozvoljava da odrađujete svoj posao bez prekida i tehničkih problema ili Vam je potrebno poboljšanje.

Kako bi donošenje ispravne odluke bilo moguće, važno je poznavati trenutno stanje IT infrastrukture i opreme u tvrtki. Takva razina poznavanja svoje opreme i rada omogućuje Vam da vidite točno gdje problemi nastaju i u kojim je područjima moguće ostvariti bolje rezultate. Ako niste upoznati sa svojom IT infrastrukturom, tu smo da Vam pomognemo. Saznajte više o našoj usluzi snimke stanja u kojoj provodimo detaljnu analizu Vaše trenutne IT infrastrukture te predlažemo poboljšanja prema određenim prioritetima kako biste ostvarili besprijekorno poslovanje bez glavobolje uzrokovane tehničkim problemima i zastojima.